2010. augusztus 4., szerda

első részegség

Nem tudom ki mikor esett át rajta, de azt hiszem kevés embernek sikerülne engem überelnie, hiszen ki mondhatja el magáról, hogy még kb két éves volt akkor. No nekem ez úgy jött össze, hogy már akkor is tök kíváncsi és korlátait próbálgató gyerek voltam, aki az etetőszékben kihasználva az időt, amíg a szülei kikísérik a vendégeket kiissza az össze közelében lévő poharat, amiben mondjuk csak egy egy csepp volt maximum, de nekem az is elég volt akkor, hogy becsiccsentsek, és utána minden bizonnyal másnapos is lehettem, mert évekig az alkohol illatát is utáltam. És hogy mindezt honnan tudom, hát elmesélte a család, hogy miután visszajöttek észrevették, hogy a poharakhoz hozzányúltam, és utána látták rajtam a hatást is. Na mondjuk részeg azóta sem voltam:) Jó gyerek vagyok én kérem:)


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése