2010. augusztus 21., szombat

Szappanopera

Nem vagyok egy nagy szappanopera rajongó, vagyis már kinőttem belőlük azt hiszem, mert régen azért egy csomó brazil és latin szappanoperát néztem, aztán egyre kevesebbé kötöttek le az efféle műsorok, a magyar változatokat meg valamiért kifejezetten utálom is, talán mert gagyinak tartom. Azonban van egy szappanopera, amit már egy éve nyomon követek. Na jó, ez így túlzás, mert nem az egészet, csupán egy szálat, ami fenn van a neten, ugyanis ez egy német műsor, és itthon mostanában nem találkoztam ezzel a csatornával. Mondhatnám, hogy azért nézem a Tiltott szerelemet, hogy gyakoroljam a németet, de nem, mert én Christian és Oliver története kedvéért nézem. Egyébként ez az egyik legrégebben futó szappanopera, már évtizedek óta látható, és folyamatosan megy, nincs olyan nyári szünet, mint az itthoniakban szokott lenni. Christian és Oliver története már két éve része ennek a folyamnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése