2010. augusztus 13., péntek

úszás

Kár, hogy a héten nem működött a kábeltv-m (még mindig javítják) és nem láttam az úszó EB-t, és ugye, mivel dolgoztam kimenni sem tudtam volna rá, ha eszembe jut egyáltalán, mert kicsit meg is feledkeztem róla, pedig szeretem az úszó versenyeket nézni. Tulajdonképpen csak most jutott eszembe az egész, hogy kicsit belebambultam egy összefoglalóba. Szerintem sokkal izgalmasabb az úszás, mint a foci, engem legalábbis jobban leköt, és nem csak azért, mert kevesebb ruha fedi a versenyzőket:), hanem azért mert sokkal mozgalmasabb, gyakrabban van benne izgalmas történés, vagy egyszerűen csak érdekes.

2 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_1674882010. augusztus 13. 10:58

    Mivel nem tudtam megnézni az esti versenyeket, ezért megnéztem az ismétlést.
    Éjféltől - hajnali kettőig.
    Mai adag eddig: 3 kávé, 2 Actival energia tabletta.
    De megérte! Azannya, de jól mentek a magyarok! :-)

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332010. augusztus 13. 13:07

    @Daama akkor friss vagy és üde:)

    VálaszTörlés