2010. augusztus 7., szombat

repülés

Ma elutazott a barátom. Miután már beszállt a repülőbe, és menetrend szerint fel is szálltak, felhívott, hogy képzeljem el, visszafordult a kifutóról a gép, valami műszaki hiba miatt, és ezért most várnak, majd később azzal hívott fel, hogy kiszállították őket, mert az a gép nem fog indulni, és olyan másfél óra múlva lesz egy másik, majd felhívott, hogy azt írják, hogy kb egy óra múlva indulnak, de 10 perccel ezen új időpont előtt még mindig arra vártak, hogy mikor engedik már őket beszállni. Közben én itthon néztem, hogy mit ír a honlap, először 1, aztán már 2 óra késést jeleztek előre, a tényleges indulási időpont a végén 2 óra 20 perc késéssel volt. Na de azóta már szólt, hogy megérkezett céljához.


Egyébként nem voltam ideges, á dehogy..., nem tudom mit kezdtem volna magammal, ha én vagyok a repülőn.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése