2010. augusztus 12., csütörtök

Nincsenek titkok

Ma, amikor csak ketten voltunk az irodában egy olyan kollegával, aki egy másik irodában  ül, akkor így szólt: olyan folyosói pletyka van, hogy lehet nekem gratulálni, úgyhogy ő gratulál is. Kérdezte, hogy mivel jár ez, de erre még nem tudtam mit felelni neki, hiszen még nem kaptam meg az új munkaköri leírásom, az majd még ezután lesz.


Egyébként az a legszebb az egészben, hogy mire kihirdetik hivatalosan is a dolgot, addigra szokás szerint senkinek nem lesz ez új információ. Azért azt lehet meg kellett volna kérdezzem tőle, hogy kitől tudja, mert fogalmam sincs kik tudnak már róla, és kik nem.

3 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_1674882010. augusztus 12. 22:47

    A kollégáim előbb tudják, hogy pl. kinek mennyi jutalmat osztok ki, mint én! Pedig én döntöm el. :-))

    VálaszTörlés
  2. Mindenki mindent tud, viszont mikor engem kineveztek, hallani lehetett az állak csapódását a földbe. Szép volt.

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_1355332010. augusztus 12. 23:20

    Egyébként csak úgy csendben jegyzem meg, hogy amikor először behívtak, hogy meglebegtessék előttem a mézesmadzagot, már akkor terjedt olyan pletyka, hogy kineveztek, pedig hát akkor még nem is.

    VálaszTörlés