2010. augusztus 21., szombat

Szombat

Úgy látszik jót tesz az embereknek a szünet, az ünnep, mert ma, amikor egy nagy kört  mentünk bent a városban meglepően sokszor intettek az autósok, hogy nyugodtan menjünk át előttük amihez nem vagyok hozzászokva. Végig gyalogoltuk a belvárost, láttuk a Szabadság-téri szökőkutat, egy olyan kutat, amelyben levegő bugyborékol fel, és időnként az jutott eszembe, hogy milyen jó is lenne csak úgy kézen fogva andalogni végig ezeken a helyeken. Az Andrássy úton meg az, hogy ezekbe a boltokba így rövidnadrágban és pólóban be se mernék menni, mert úgy kinéznének, hogy csak na:)


Az Osonban járva olyan gyorsan sikerült bevásárolnom, hogy ilyen hamar még soha nem végeztem hiperben, mert féltem, hogy lekésem a buszom vissza, de a végén még vártam 20 percet. A gyorsaságnak megvan a hátránya, miután kijöttem eszembe jutott mit akartam még venni, de már így vissza nem volt kedvem menni. A buszra várva megtalált egy ember, aki folyamatosan győzködött, hogy mennyit spórolnék, ha lenne napkollektorom, szélmalommal hajtanék mindent, és őrölném a búzát, amiből a kenyeret magam sütném a házi kemencében, és mennyivel olcsóbb volna, ha télen is 30 fok volna, és lóval járnánk dolgozni. Azt is elmondta, hogy milyen hülyék vagyunk,  hogy átállítjuk az órát, mert így korábban kell kelnünk, ha nem állítanánk át, akkor pedig akkor mehetnénk dolgozni amikor akarnánk, és nem kéne reggel rohanni (mondjuk én nem értem az összefüggést, de mindegy). Aztán szerencsére ugyanott szállt le a buszról mint én, úgyhogy még azt is elmondta, hogy milyen szar lenne, ha mindenkinek busza lenne, mert az mennyivel több helyet foglalna el, és folyton lerobbanna. Na mindegy.


Egyébként nálunk egyre nő a verseny, ugyanis már az Auchanba is ingyen buszjárat jár, a Tesco is nagyobbra cserélte az ingyen buszát, mely nyilván annak köszönhető, hogy gyakorlatilag valamennyi lánc képviselteti magát városunkban, legutóbb az Aldi nyitott meg pont a Lidlel szemben:), na ennek a kettőnek még hiányzik a buszjárata, mert jelenleg csak kocsival közelíthetőek meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése