2010. augusztus 11., szerda

#429

Már majdnem indultam haza, amikor megszólalt a telefon, én felvettem, mire, te még bent vagy? Volna egy kérdésem, át tudnál jönni? Persze feleltem naívan, mennyi idő lehet egy kérdés megválaszolása? Nos egyik kérdés a másik után és ott ültem még több mint egy órát, szóval ma sikerült bepótolnom a késéseimet bőven, összességében, mivel már a telefon is a munkaidőm vége 20 perccel csörrent meg - tudom, tudom, miért veszem fel ilyenkor már -  majd két órát ültem bent pluszba, na de, mivel nem volt semmi extra tervem mára, így nem gond.

Jelzem annak ellenére, hogy jött az sms, hogy elhárították a hibát, nekem továbbra sincsen kábeltévém és vezetékes netem, úgyhogy megint szóltam nekik, szóval tényleg nem maradtam le semmiről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése