2010. augusztus 22., vasárnap

Pók és háló

Mostanában annyi pókhálót találok, pedig nem szeretem őket. Nyitva volt a konyha ablak a hét elején és amikor mentem ki a konyhába az volt az érzésem, mintha pókhálót szedtem volna le a fejemmel az ajtónál, de gondoltam ez lehetetlenség, hiszen nem is olyan régen voltam kint, ennyi idő alatt nem sző hálót egy pók, aztán amikor legközelebb mentem be, megint ott volt a háló, és megint, de a pókot sehol sem találtam, azt hittem velem van a baj, már képzelődöm. Kb két nappal később megtaláltam a pókot is, a kis aranyos amíg én munkába voltam úgy döntött, hogy az éppen üres csapot beszövi és kinevezi bázisának. Ja amúgy a pók akkora volt, mint egy mogyorószem (az az amerikai, amit sósmogyiként lehet venni), plusz a lábak, szóval nemcsoda, hogy meg akartam tőle gyorsan szabadulni, így kinyitottam a csapot, és lemostam, nagy nehezen eltűnt a lefolyó lyukában, de láttam, hogy ott meg is tudott alatta kapaszkodni, onnan nem ment az istennek sem lejjebb, betettem a dugót, hogy ne másszon vissza, hátha lemegy, de mivel nem, így másnap szabadon hagytam, hogy akkor másszon ki, amit meg is tett és én gyorsan kiraktam az ablakon, habár kicsit ragaszkodott, de azért csak sikerült. Most reggel meg jövök be a lépcsőházba, és egyből lefejeltem egy pókhálót úgy, hogy előttem jött ki egy néni, aki nyilván simán átfért alatta. Ilyenkor mindig utálom, hogy ilyen magas vagyok.


Update: most meg a fürdővizemben úszkált egy pók, komolyan mi van itt, invázió?

6 megjegyzés:

  1. Dehogyis, csak ősz. A pókok kezdik befészkelni magukat a száraz helyekre, ahol majd átvészelik a telet.
    Lassan eljön az ökörnyál ideje is, amikor bizonyos fajta pók a maga által szőtt hosszú fehér pókfonálon viteti magát a széllel. ( a népnyelv ezt hívja ökörnyálnak)
    Szóval hiába van még kánikula a nyárnak vége- még ha nem is látszik. ( és végre jön a langymeleg ősz:)

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332010. augusztus 22. 19:18

    @bluemoon Hát az ökörnyálat sem szeretem, az is mindig az ember fején, és arcán akad fenn:) A kánikula enyhülését meg már én is nagyon várom:)

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_1674882010. augusztus 23. 10:33

    Tudod, a hiedelem szerint a pók szerencsét hoz.
    1. Irány a lottózó
    2. Ha nem lottózol, akkor mondj nekem 5 számot
    :-))))

    VálaszTörlés
  4. Ismeretlen_1355332010. augusztus 23. 21:13

    @Daama jujjuj akkor szólok otthon, hogy majd én akarom megvenni a lottót:)

    VálaszTörlés
  5. Ismeretlen_1355332010. augusztus 31. 1:02

    @Daama hát nem nyertem meg a főnyereményt, pedig én vettem a lottót:)

    VálaszTörlés
  6. Ismeretlen_1674882010. augusztus 31. 7:30

    Komolyan? :-)))

    VálaszTörlés