2010. augusztus 10., kedd

Mulligans

Tegnap este, mivel aludni nem tudtam, még nem voltam álmos, netem nem volt, és egyedül voltam itthon, szóval jobb dolgom nem akadt, "moziztam". Megnéztem a fenti filmet, amiről semmit az ég világon nem tudtam, nem olvastam róla addig, csak úgy elindítottam, beletekertem, hogy biztos tök unalmas, néztem egy kicsit itt, egy picit ott, aztán úgy döntöttem, hogy ez a film érdemes arra, hogy normálisan végignézzem, így elölről kezdtem, és végignéztem. Azt kell, hogy mondjam megérte, jó film, tanulságos, és érdekes, egy percig sem unatkoztam, amikor néztem, és nem a színészek külleme kötött le, habár az apuka nem néz ki rosszul, de a film azért ennél tartalmasabb:)


Miről is szól a film?


Egy családról, ami látszólag tökéletes, amerikai család, ahol van egy főiskolás fiú, egy kislány, anya és apa. Az egész család jól szituált és csodálatos környezetben élnek, az összhang is tökéletes a családtagok között. A fiú hazahozza legjobb barátját a nyárra, akit szívesen, szeretettel fogadnak. A vendég fiú meleg, és érkezése először észrevehetetlenül, majd egyre láthatóbban felfordítja a család addigi életét. Kiderül az eddig ki nem mondott, de valójában már tudott titok, és megváltozik minden.


A film tulajdonképpen megmutatja, hogy milyen galibát tud okozni az, amikor egy ember megtagadja valódi önmagát, és egy kirakat életet kezd élni, ami megfelel mások elvárásának,valahol még szereti is ezt az életet, azonban egyszer csak ez a látszat, ez a kirakat összetörik, és kiderül az igazság, amit nem könnyű feldolgozni, senkinek sem az, de muszáj.


És, hogy mi az igazság, mi derül ki, és hogy dolgozzák fel azt? Ha érdekel, csak azt tudom mondani, nézd meg a filmet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése