2009. október 7., szerda

A nap híre, avagy menstuálunk


No nem én menstruálok, csak a kedves kis-hülye. A nap úgy kezdődött, hogy mire én beértem, ő már teljes letargiában volt, egy üzenet miatt, amit amúgy még nem olvasott, és a nap folyamán ezt a hiányosságát nem is pótolta. Ennek ellenére tudni véli mi van az üzenetben, és ezért több, mint egy órán keresztül dúlt-fúlt. Aztán a világfájdalom valahogy egész napra az arcán és rajta ragadt. Dél körül már azzal is tisztába voltam, hogy a hasa is fáj, szóval minden oka meg van a szenvedésre. Ekkor egy másik kolléganőmtől megerősítést kértem, hogy igazam van-e, hogy menstruál Ms.Világfájdalom, és láss csodát, jól tippeltem. 



 Én csak azt nem értem, hogy azért mert valakinek megjön, miért kell egyből kiüljön rá a szenvedés, és miért kell azt mindenki számára egyértelművé tenni, hogy mi a helyzet.



 Egyébként két év után kezdek rá immúnis lenni:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése