2009. október 13., kedd

Blogok


Kiraktam két kedvenc blogom linkjét oldalra. Már az is fejtörést okozott, mire rájöttem hogy kell, de most már ha jól láttam működik. 



Szóval kiraktam a két blog elérhetőségét, azét a két blogét, amelyiket olvasom. Az első, amire véletlenül ráakadtam pár hónapja, az a Confessoré volt. Az ő blogját elejétől a végérig elolvasva kaptam kedved a Thiáéra, amit még jelenleg is olvasok, aztán majd másokét is elkezdem. Confessor most pont nem ír, remélem majd fog. Az ő blogja a tartalma és írójának személyisége miatt nekem nagyon tetszik, és azért is remélem, hogy újra írni fog majd, mert olvasás közben nagyon sok esetben szívesen kommenteltem volna, csak már olyan régi volt a bejegyzés, hogy nem láttam különösebben értelmét, de azért egyszer szívesen eszmét cserélnék vele.  Azért tértem át a Thiáéra, mert Confessor egyik beírásában ajánlotta azt, és hát nem is csalódtam, Thia blogja nagyon szórakoztató, persze vannak benne komoly dolgok is. Thiánál még tavaly téli beírásokat olvasgatok, így oda sem írok be semmit, de egyik beírását már egy korábbi szövegemben belinkeltem. (Nála néha az az érzésem, hogy egy két komment eltűnt, mert olyanra válaszolnak, ami sehol nem szerepel.)



Szóval csak néhány szóban szerettem volna megindokolni, hogy miért az a két blog került oda elsőnek. Terveim szerint a következő blog, amit olvasni kezdek majd a Donjié:)



Ui: A szövegbe nem linkelem be külön a két blogot, oldalt úgy is ott van.

8 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_846162009. október 14. 11:53

    Szia!
    Köszönöm a linket viszonoztam! :)) Nincs eltűnt kommentem, minden ott van. (néha én se értem ám, hogy ki mit akar mondani amikor oda ír valamit:)))
    A szórakoztató szó nagyon kedves tőled, leggyakrabban azt szoktam olvasni, hogy Thia, te tiszta hülye vagy! :))))

    Confessort nagyon szeretem. Biztos tudod, hogy mi tartjuk a kapcsolatot egymással személyesen is, időnként eljön hozzánk, vagy elmegyünk közösen valahova. Nagyon jó vele lenni, beszélgetni, hülyéskedni. Ami nagyon meglepő volt, hogy a legkisebb húgom, aki sose szól senkihez egy szót se, (pl. Ada buliján egész este úgy 3 mondatot bírt kinyögni) egyszer csak odapenderült az asztalhoz, és elkezdett Confessorhoz beszélni, csak úgy magától. :)))

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332009. október 15. 0:36

    :) De hogy lehet az, hogy ilyen hamar megtudtad, hogy belinkeltelek:). Még túlságosan újhús vagyok ahhoz, hogy rájöjjek a titkodra:) A tiszta hülyét én is megkaptam már párszor:), de ha viháncolva mondják az miért lenne sértő?:)

    Amit eddig olvastam, abból tényleg az derül ki, hogy aki ismeri az csak szeretni tudja Confessort...

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_846162009. október 15. 12:17

    Vezérlőpult->Hasznos holmik->Stisztika megtekintése->Linkek, és ott láttam, hogy linkeltél, így tudtam meg hamar. Volt már pár adósságom linkek tekintetében, és épp pótolni kívántam, így akadtál fenn a szűrőn! De most már megvagy. :)))
    Tegnap végigolvastam a blogodat, és azt hiszem te vagy az első - ne haragudj, hogy ezt írom - akiről nem tudom eldönteni, hogy fiú vagy vagy lány, mennyi idős vagy körülbelül, meg ilyenek. :)))) Annyira kevés derül ki rólad, mint személyről ezen a blogon. :))) Na majd talán később megtudom.

    Nekem nem sértő a tiszta hülye vagy, sőt, elismerésnek veszem. :)))

    VálaszTörlés
  4. Ismeretlen_1355332009. október 15. 19:16

    Hát igen, még nem akarok ilyen titkokat elárulni, kicsit úgy érzem, hogy túl korai még, de majd biztos ki fog derülni, mert előbb utóbb elárulom magam:)

    VálaszTörlés
  5. Ismeretlen_1358492009. október 15. 21:29

    sziasztok! valaki tudna nekem segíteni abban, hogy hogy kell linkeket kirakni?:S nemtudom nekem nagyon nem megy, vagy csak nem találom.

    VálaszTörlés
  6. Ismeretlen_1355332009. október 15. 22:35

    Szia!

    Én nekem így ment: Sablon>sablondarabok>linklista katt rá, és a felugró ablakot tekerd lejjebb, amíg ilyet nem találsz: Linkek
    na az alá kell, és ott leírja, hogy hogy kell csinálni.

    VálaszTörlés
  7. Ismeretlen_1355332009. október 20. 21:24

    Donji mit gondolsz? Merjem elkezdeni olvasni a blogod? Vagy inkább nem szeretnéd.

    VálaszTörlés
  8. Ismeretlen_1355332009. október 20. 21:24

    Hát szóval mivel Confessor még mindig nem ír, Thia meg blogszünetet tart, így nem biztos, hogy nekem bárkit is olvasnom kéne, és belinkelnem, mert az úgy látszik rövid időn belül abbahagyja az írást.
    Végülis szóljon aki abba akarja hagyni, de nem sikerül, elkezdem olvasni, biztos összejön...

    VálaszTörlés