2009. október 22., csütörtök

mai tapasztalat


Ma jártamban keltemben, főleg a délután folyamán azt vettem észre, hogy hihetetlenül figyelmetlenek, és faragatlanok az emberek. Az, hogy engedni, hogy a másik kocsi bekanyarodjon, vagy kitolasson, az luxus, ha megpróbál akkor 20 kikerülik, néhányan esetleg még rá is dudálnak. A buszt azért fogjuk rá beengedik, de valószínű csak a mérete miatt. A buszvezető "kedvességéről" meg csak annyit jegyeznék meg, hogy egy idős bácsira rákiabál azért, mert mert több pénzt akar neki adni, mint amennyi kell (gondolom akart aprót adni), ami szerintem igazán bunkóság, főleg, hogy közben el is indul úgy, hogy a bácsi még ott áll mellette és a pénztárcáját pakolja, tehát nem is kapaszkodik (amúgy az ajtó sem volt még bezárva). 


Aztán a boltban megkérdezek egy eladót, hogy meg tudná mondani, hogy az miért van oda kirakva, mit lehet róla tudni? A válasza annyi volt, miközben tovább matatott a kütyüjével, és éppen csak egy igent, meg egy fél sandítást intézve felém, hogy nem, az nem hozzám tartozik, és utána fogta magát és otthagyott, én meg egy pillanatig álltam ott bambán, hogy ilyen tényleg van? nem lehetett volna azt mondja, hogy kérdezze meg a másik kollegát azon az osztályon, mert én sajnos nem tudok segíteni, elnézést, főleg azt figyelembe véve, hogy a cég jelszava valami olyasmi, hogy önökért dolgozunk, mert lássuk be értem így aztán nem dolgozik, de még a pénzemért sem. 


 


Szóval egy cseppnyivel több figyelem, odafigyelés, kedvesség nem ártana, főleg ha emberekkel dolgozik az ember, vagy egyszerűen az utcán azok veszik körül, hiszen társas lények lennénk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése