2009. október 24., szombat

one night only

Nem tudom ki nézte a csillag születik mai selejtezőjét, amelyben hallottam ezt a dalt, melyről eszembe jutott a film, amiben láttam. Ez a dal valahogy azóta is a fülembe cseng, szerintem nagyon szép dal. A film is tetszik, eleinte kicsit vonakodtam attól, hogy megnézzem, de aztán végülis megnéztem, azóta többször is láttam már, igazán szép film. Tetszik a zenéje, a dalok benne, és a történet is igazán megható. Szerintem Abby története sokkal szebb, és érdekesebb, meghatóbb, mint a zenekaré, habár egybe az egész történet szép, számomra mégis valahogy a legérdekesebb szereplő Abby.

Ha valaki még nem tudná, mi ez a film, akkor elárulom: Dreamgirls.

6 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_846162009. október 25. 10:16

    Néztem! (véletlenül, egyébként nem szoktam) Az a lány nagyon tud énekelni, és én is nagyon szeretem ezt a számot! Tisztára jó volt hallgatni ahogy énekli. (sajnos a többi "mutatvány" alatt erősen nyüglődtem)

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332009. október 25. 11:06

    Nekem mondjuk a flakonos táncosok is tetszettek. A múltkori részben meg egy pasas énekelt nagyon jól.

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_846162009. október 25. 22:02

    Flakonos táncosok, hohó! Szín tiszta néptánc, naná hogy nekem is tetszett. Volt némi vegyítés, de a legtöbb motívum cigánytánc, amivel én úgy de úgy tudok szenvedni próbán! Egyszerűen nekem nem áll jól ez a tánc, úgyhogy a koreográfiánkban felmentést kaptam belőle! :))))

    VálaszTörlés
  4. Ismeretlen_1355332009. október 25. 22:13

    Igen, tudom, hogy néptáncolsz, ezért is mondtam:)

    VálaszTörlés
  5. Ismeretlen_846162009. október 27. 20:28

    szóval csak be akartál vágódni nálam? :))))))

    VálaszTörlés
  6. Ismeretlen_1355332009. október 27. 22:39

    miket nem feltételezel, hogy nekem hátsó szándékaim volnának?:))
    Egyébként ha neked profiként is tetszett, akkor tényleg jók:)

    VálaszTörlés