2009. október 19., hétfő

strang


Tudja valaki mit jelent ez? Kérnék fordítást magyarról magyarra.



Már 15 évet laktam legalább lakótelepi lakásba, de eddig még soha nem hallottam ezt a szót, hogy ilyenünk lenne a lakásban, igaz ennek a 15 évnek nagy részében még gyermek voltam, szóval mit érdekelt engem:) Na de most azt mondta a gondnok, hogy amikor jönnek a rovarirtók a  strangot is feltétlenül fújassam be, szóval ezek szerint nekem van olyanom, a lakásban...



Igazából én gondolok valamire, de azt nem akarom ide beírni, mert hátha valaki profi ebben, és megmondja tutira, hogy mi az a strang, és nem akarom elbizonytalanítani az én találgatásaimmal. 



Egyébként hozzátenném, hogy csak hallás után van leírva, lehet tök másképp kell leírni, és akkor értelmesebbnek hat:)



Szóval légyszi, aki tudja mondja meg.



Láttam, hogy így van leírva, ezért javítottam.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Sajnos én is ebben a cipőben járok, lakásfelújítás elején vagyok és fogalmam sincs mi az a strang. Pedig meg kéne szüntetni. Beírtam a google-be, hogy strang és kijött egy nagyon csinos színésznő: Carrie Folks Strang. Ilyen viszont nincs a lakásomban. Kár. Szóval sok sikert a további kereséshez...

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332010. május 31. 0:35

    @itsip Ha minden igaz a strang az a csöveket magában foglaló rész, amely a wc mögött szokott lenni, és ott fut a vízvezeték és a szennyvíz lefolyója, és az amit nem ajánlatos lefalazni, mert csőtöréskor gáz. Ha tévedek szóljatok.

    VálaszTörlés