2009. október 27., kedd

tegnap vs. ma


Ha a két nap közül kellene választanom, akkor inkább a mai napot választanám, ugyanis sokkal jobb ez a mai nap, mint a tegnap volt.



Már írtam, hogy tegnap nem működött a rendszerünk (a munkaidő végére azért magához tért), de amellett még egymás után kaptuk az infokat, hogy kiket küldtek el, és egyre jobban izgult mindenki, hogy nálunk vajon mi lesz. Aztán elindultam haza, a lakás előtt rádöbbentem, hogy elromlott a zár, és nem tudok bejutni a saját lakásomba. Ha ez még mind nem lenne elég, még azért akadt néhány más bosszantó dolog is a napomban, így nem csoda, hogy alig bírtam elaludni.



A mai nap is mindenki gyomorgörccsel ment be dolgozni, de ma teljesen csend volt, nulla információ, viszont a munkaidő végére azért kaptunk bizonyos megnyugtató infókat. Közben ma ki lett cserélve a zár is, szóval már a lakásba is gond nélkül be tudtam jutni.



 Ezek tükrében nem csoda, hogy inkább a mai napot választanám, ha a kettő közül kellene.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése