2009. október 26., hétfő

Szívek szállodája


Egy újabb filmes élmény, ezúttal egyik legkedvesebb sorozatom jutott eszembe, no nem véletlenül:), hiszen pont most volt a tv-ben egy része, vagyis tegnap, de csak most értem  rá befejezni ezt a bejegyzést. Nekem különösen a párbeszédek tetszenek ebben a sorozatban, a humor, ami az anya lánya kapcsolatban mindig jelen van. Sajnálom, hogy már leálltak a forgatással.


 


Ami még kifejezetten tetszik az a főcímdalÉs íme az eredeti szám.


 


A dalt Carol King énekli, és íme a szövege:


 


Wanting you tha way I do
I only want to be with you
And I would go to the ends of the earth
Cause, darling, to me that's you're worth

Where you lead, I will follow
Anywhere that you tell me to
If you need, you need me to be with you
I will follow where you lead

If you're out on the road
Feeling lonely, and so cold
All you have to do is call my name
And I'll be there in the next train

Where you lead, I will follow
Anywhere that you tell me to
If you need, you need me to be with you
I will follow where you lead

I always wanted a real home with flowers on the window sill
But if you want to live in New York city, honey, you know I will
I never thought I could get satisfaction from just one man
But if anyone can keep me happy, you're the one who can

And where you lead, I will follow
Anywhere that you tell me to
If you need, you need me to be with you
I will follow where you lead

7 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_1318062009. október 30. 13:54

    jajj szertem ezt a számot, meg a sorit is (: tökjóó a blogod (:

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332009. október 30. 20:56

    miért sajnálod azt, hogy tökjóó a blogom?:), vagy nem is tudom milyen jel az, olyan fordított nekem kicsit.

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_1318062009. október 30. 21:26

    haha! az smile akart lenni!:) = (:
    miért sajnálnám xD

    VálaszTörlés
  4. Ismeretlen_1355332009. október 30. 21:55

    ki tudja?:)
    Szóval csak másabb jeleket használsz, mint amit én megszoktam, és ezért furcsa volt első ránézésre.

    VálaszTörlés
  5. Ismeretlen_1318062009. október 30. 23:51

    igen,fordítva szoktam a smilet írni :)...és amm tényleg szereted a Szívek szállodáját? csak,mert egyik barátomat ki lehet vele zavarni a világból.. XD

    VálaszTörlés
  6. Ismeretlen_1355332009. november 1. 19:45

    én tényleg szeretem:) nagyon jókat tudok és tudtam szórakozni rajta, szerintem már legalább kétszer láttam az egész sorozatot.

    VálaszTörlés
  7. Ismeretlen_1318062009. november 1. 23:02

    jajjaa! :D az a gáz,hogy a cím alapján mindenki egy giccs filmre tipptel közbe meg ez inkább vígjáték :D

    VálaszTörlés