2009. október 22., csütörtök

napjaim


Tegnap délután óta a legtöbb dolog nem úgy alakul, ahogy én előre azt gondoltam volna, mindamellett, hogy nem igazán történnek velem jó dolgok.  Elég sok olyan dolog történt, ami egyrészt gondolkodásra késztet, arra, hogy átgondoljam, és megpróbáljam átlátni a történéseket, az életemet, másrészt azt sugallja, hogy én mostanában leginkább csak sodródom, persze az is lehet, hogy nem csak mostanság, csak eddig nekem fel sem tűnt, és nincs igazán befolyásom a dolgok alakulására. Nem jó érzés, lehet erre szokták mások azt mondani, hogy szét vagyok esve, meglehet, nekem leginkább az tűnik fel, hogy feszült vagyok, dúlnak bennem az érzelmek, és néha úgy érzem, hogy ha nem lenne önuralmam és nem történne néha olyan is ami jó érzéssel tölt el akkor összezuhannék.


 


Miért nem lehetek egyszerűen csak gondtalan és boldog?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése