2009. október 30., péntek

Laptop


Most éppen utazom, úgyhogy ráérek fogalmazni, ha bírja a gépem még addig. Ezzel a gondolattal indultam neki ennek a bejegyzésnek. Aztán eszembe jutott, hogy vajon miért van nekem laptopom, lehet, hogy már internetfüggő vagyok, és nem bírom ki nélküle? Vagy azért mert olyan sok embernek van, akkor nekem is kell?



Nem ezek közül egyik sem állja így meg a helyét. Tényleg igaz az, hogy sokat lógok a neten, meg a számítógépem előtt, főleg azért, mert a tévém jelenleg nem üzemel még, és az elmúlt években már megszoktam, hogy csak hétvégén nézek tvt, hét közben nem, hiszen rendszerint abban sincs annyi jó műsor, hogy azt videóról a hétvége folyamán ne tudnám könnyedén megnézni, habár lehet a családom másképp látja ezt:) Szóval, habár nem kizárólagos, de úgy tűnik első számú szórakozássá a számítógép, és ezen belül is az internet vált számomra az utóbbi időben. Ez köszönhető az online játékoknak, amikbe sikeresen regisztráltam az elmúlt évek alatt ( no nincs olyan sok, csak három:), de ez pont elég is), de annak is, hogy a tanuláshoz elég sokat kellett használni a számítógépet és az internetet is. Azért lett laptopom, és nem asztali gépem, mert amikor vettem (nem is olyan régen), akkor pont bizonytalan volt, hogy hová költözöm, s praktikusabb volt ezt választani, mert ezt bármikor a hónom alá csaphatom, és vonulhatok vele akármerre. Szóval habár eredetileg azért vettem ezt, hogy ne legyen gond a költözéskor egy nagy gép, aztán hamar ráéreztem a laptop és mobilinternet nyújtotta előnyökre:). 



Ha akkor azok a körülmények, amik előálltak nem vesznek rá arra, hogy laptopot vegyek, valószínűleg most egy PC-t választottam volna, de ami igaz az igaz, nagyon megkedveltem már a laptopom, és akkor most nem írnék bejegyzést és nem filozofálnék erről a témáról ennyit:).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése