2009. október 15., csütörtök

Nász-ajánlat


Ma moziba voltunk munka után, most jutottunk el odáig, hogy megnézzük a fenti filmet, ami bevallom engem érdekelt jobban:) Nagyon jópofa film, legalábbis szerintem, én nagyon sokat nevettem rajta, mert roppant vicces, ahogy két főhősünk szekálja egymást, ha van még olyan aki esetleg nem látta, annak csak ajánlani tudom. Lehet, hogy a sztori csöpögős kissé, de sebaj, én azt pont szeretem. Kár, hogy az este további részében valahogy elveszett a vidám hangulatom.



A film előtt volt egy ajánló, ami felkeltette az érdeklődésem. Hallott már valaki a Fame című filmről, esetleg látta is valaki? Az ajánló alapján jónak tűnik, olyannak, amit én kifejezetten szeretek.



 A film egyik főszereplője, aki a nagymamát játszotta régen játszott az Öreglányok című komédiasorozatban is. Az a sorozat szerintem szintén nagyon vicces, kár hogy nem adták le normálisan a magyarok, de én egyszer szívesen újranézném elejétől a végéig. 



 

2 megjegyzés: