2009. október 13., kedd

Utasszámlálás


Ma reggel munkába menet és délután hazafelé is feltűnt, hogy a kettes metrón utasszámlálás folyik. Reggel elsőnek azt vettem észre, hogy felcímkézett diákok álldogálnak az állomáson egy mappával a kezükben. Aztán amikor leszálltam a metróról láttam meg, hogy valami van a kezükbe és bámulják az embereket, miközben lelkesen nyomogatják azt a valamit. Délután már egész viccesnek találtam, ahogy unott fejjel, egymást támasztva nyomkodják a gombot. Egy másik srác fülében fülhallgatóval jött hátulról előre az állomáson és közben oldalt félig feltartva lelkesen nyomkodta a gombot. Minden állomáson többen voltak, és nem mindenki számolt mindig, gondolom, ha valakinek már nagyon elege volt, vagy görcsöt kapott az ujja, akkor cseréltek:)



Kíváncsi vagyok miért csinálják ezt. Remélem nem ezek alapján akarják megállapítani, hogy az új metrószerelvényekben, amelyek talán egyszer munkába is állnak, nincs elég hely:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése