2010. szeptember 23., csütörtök

1 év

Ki hitte volna, hogy már 1 év is eltelt azóta, hogy az első bejegyzés megszületett a blogon:) Pedig bizony, pont egy éve volt az első.


Milyen élmény társul a blogoláshoz, tetszik-e vagy nem?


Igen tetszik, hiszen másként nem is csinálnám:)


Azt kaptam a blogolástól amit vártam?


Nem, nem teljesen. Részben elfoglaltságot jelent, részben egyfajta napló, amit még soha életemben nem írtam, részben egy hely, ahol oszthatom az észt, vagy panaszkodhatok ezerrel, ha éppen ahhoz van kedvem:) Sikerült összetalálkoznom virtuálisan pár emberrel, kicsit belelátni mások gondolataiba, ami izgalmas, néha olyan, mintha egy regényt olvasnék, márcsak azért is, mert ugyanúgy mint a regényekben itt sem társul a szereplőkhöz bennem hús vér ember, hiszen senkivel nem találkoztam még sohasem:), max. egy-két képet láttam már itt ott.


Kicsit számokban összefoglalva az elmúlt 1 évet: közel 500 bejegyzés, melyből majdnem száz zenél, pedig ez nem is zenei blog:) (ha a profilomban nézitek, ott már túl vagyunk az 500-on, de a dobozok bevezetése óta bejegyzésként számolja a többi blogra vezető linket is, szóval valójában még alatta vagyunk az 500-nak, volt olyan gondolatom, hogy milyen jó volna ha pont a 500. bejegyzés lenne a szülinapi, de ezt már hetekkel ezelőtt láttam, hogy nem lesz meg) és az utóbbi időben kicsit megélénkült hozzászólásoknak köszönhetően mostmár egyre közelebb vagyunk a 600. kommenthez:), habár még mindig én vagyok a leglelkesebb kommentelőm:D A legnépszerűbb kereső szó 2009-ben a szerelmes sorok volt, 2010-ben jelenleg Daniel Diges vezet, és nálam egyáltalán nem jelennek meg "érdekes" kifejezések a keresőben:) A legnépszerűbb bejegyzéseim egyébként nem a keresett kifejezésekhez kapcsolódnak, azok benne sincsenek a topban:), a toronymagasan vezető egy nevezzük paródiának, amelyet úgy kaptam e-mailben, és annyira megtetszett, hogy gyorsan meg is osztottam, hát lett is sikere, nem csak nekem tetszik:)


Egyébként egyéves bloggal még elég gyerek vagyok:), de igazából korábban fel sem merült bennem, hogy blogot kéne írni, vagy olvasni, de elárulom, hogy azért belefutottam egyszer kétszer korábban is egyik olyan blogba amit mostmár rendszeresen olvasok, csak akkor még nem ragadott magával:)


Nem tudom mennyire változott meg a blogom az elmúlt egy évben, - a nevem biztos megváltozott - ezt olyasvalaki tudná megmondani, aki nagyjából végigolvasott már, de az életem azért eléggé, tavaly ilyenkor egy meglehetősen kaotikus időszakban voltam, 1 hónap alatt kétszer költöztem, nem mindig vidáman, az elején még nem tudva azt sem hol kötök ki a végére, mindeközben persze zavartalanul dolgozni is kellett. Azt az időszakot egyáltalán nem hiányolom, tök jól megvagyok nélküle:). Nem gondolom azt, hogy különösebben izgalmas lenne az életem, és még fogalmazni sem bírok rendesen, úgy ahogy szeretnék, még így egy év blogolás után sem, pedig a beszéddel nincs gondom, maximum másnak annyi, hogy túl sokat beszélek:) a fogalmazás írás sem jelentett gondot régen.


A végére egy ide illő dal, amely nem nekem, hanem a blognak, amely ezt a bejegyzést teszi a századik zenebonává:):








8 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_1112262010. szeptember 23. 8:18

    Grt az első évhez! Majd jön a többi is, nyugi :)

    VálaszTörlés
  2. Heepiiiii bööörzdééééj túúúú júúúúú! :-)
    És még sok jó írást nekünk, léccci! :-)

    VálaszTörlés
  3. Kívánom, hogy legyen még sok ilyen szép napod... :)
    Grat hozzá! ^^

    VálaszTörlés
  4. Köszi mindenkinek:)

    VálaszTörlés
  5. Jessszusom, már egy éve! :D bódog szüli napot, bódog szüli napot, és én is kívánok sok bejegyzést, sok blogolást! Egyébként egy éves bloggal már nem vagy annyira gyerek :D

    VálaszTörlés
  6. Ismeretlen_1355332010. szeptember 24. 0:24

    @Thia hú, lassan már nézhetek akkor 18 év felettieknek szóló bejegyzéseket is?:D

    VálaszTörlés
  7. Grat és hajrá! :)

    VálaszTörlés
  8. Ismeretlen_1355332010. szeptember 24. 0:59

    @SPF2 köszi:)

    VálaszTörlés