2010. szeptember 25., szombat

rövidítések

Vannak olyan rövidítések, amelyeket folyton félre olvasok, ilyen például a CO, amelyet én mindig széndioxidnak vélek, és ásványvízre gondolok például, de aztán rájövök, hogy  az nagyon mást jelent, ahogy továbbolvasom a mondatot, de hogy ebbe mindig belefutok...


Amiket tudom mit jelentenek: FB, btw, nm, thx, ltp, fyi, stb.


De van néhány, amit nem tudom, vagy nem vagyok biztos benne, ilyen pl az LTE, illetve azok a netes rövidítések, hangulatjelek, mint pl az L. Ha valaki profi ebben az megosztaná velem, had okosodjak:) Illetve hogy kell olyan kis aranyos smileykat csinálni, mint ami egyik másik blogon van?


 

11 megjegyzés:

  1. @meztelencsiga nm: nincs mit, vagy never mind:) ami éppen jobban tetszik, az ltp-t az életben nem találnád ki, annyira egyszerű: lakótelep:D, az LTE: long term evolution, ha jól tudom, az valami új technológia, net megilyenek terén.

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1112262010. szeptember 26. 0:46

    Tényleg nem sok a napi kettő bejegyzés :) Spf-nél láttam a kommented, gondoltam, benézek ma is - s tényleg nem sok. VM!

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_1355332010. szeptember 26. 1:19

    @defalla hát igen, de a három, már határeset:D Egyébként a VM mit jelent?

    VálaszTörlés
  4. @meztelencsiga: nem lakástakarékpénztár? :)

    @IO ráadásul a CO az szén-monoxid. :)
    Az L hangulatjel mit jelent?

    @defalla mondtam én. :)

    VálaszTörlés
  5. Ismeretlen_1355332010. szeptember 26. 1:42

    @SPF2 igen az L hangulatjel, és az is igen, hogy szén-monoxid, tudom, csak annak még annyi értelme sincs, mint a szén-dioxidnak a szövegkörnyezetekben:)
    @defalla ráadásul most raktam ki a negyediket:)

    VálaszTörlés
  6. Ismeretlen_1112262010. szeptember 26. 8:59

    @IO VM = vigyázz magadra

    VálaszTörlés
  7. "L" - LIKE, vagy LÁJKOLÁS
    "LTE" - Long Term Evolution - nagy teljesítményű mobil távközlési rendszer

    És mit szólsz a
    "kke" rövídítéshez? (köszike) - brrrrrrrrrr!!
    Vagy egy játék oldalon szoktak így elköszönni:
    "tjj" - további jó játékot! :-))))))

    VálaszTörlés
  8. @Daama ezt az utóbbi kettőt még nem ismertem:)

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  10. @defalla :)nincs mit

    VálaszTörlés