2010. szeptember 25., szombat

ami az előző kettőből kimaradt

Szóval kezdtem az egyetemen, elmentem az Ericsonhoz, majd vissza és a 18-assal el a Millenárishoz. Na ezt simán kihagyhattam volna, a jövő háza majdhogynem üres volt és nem az emberek hiányoztak belőle, erre azt mondja a párom, hogy azért mert a jövő is üres:) a csodák palotája meg sorban állós móka lett volna, s különben is túlkorosnak éreztem volna ott magam:) Itt igazából csak annyi volt izgibb, hogy láttam egy green boxot belülről élőben. Aztán hazafele a Margit-hídon jöttem át, ahol a szembe forgalom, amíg a villamossal átdöcögtünk, 3 villamosból, 3 buszból és egy hajóból állt (jó, ez utóbbi keresztbe ment alattunk) egyébként vonatból is több jött szembe most amikor hazafele jöttem, mint amennyi csúcsidőben szokott, nem is értettem mi van:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése