2010. szeptember 30., csütörtök

szóval ott tarttam

Hogy hétfőn reggel nem sikerült elintézni azt amit kellett volna, így kedden kezdtem elölről. Reggel korán keltem, előtte rosszul aludtam. Elindultam be a városba, ami azt jelentett, hogy felszálltam a vonatra, amivel el is jutottam majdnem a következő állomásig, ami előtt megállt és olyan 10 perc múlva be is mondták, hogy még legalább fél órát nem megyünk tovább, mert három megállóval odább elromlott a váltó és még 3-4 vonat várakozik rajtunk kívül ezen a szakaszon. Leszálltam, elmentem a buszmegállóba, ahol felszálltam egy buszra, ami éppen jött is, de így is időben annyit vesztettem, hogy ugyanúgy értem be a városba, mintha 40 perccel később indultam volna el itthonról:( Úgy döntöttem azonban, hogy mostmár nem érdekel, akkor is elintézem a dolgom, így viszont majdnem 10-re értem be, igaz előző nap tovább voltam bent, meg amúgy sem gond ez. Sikerült elintézni amit szerettem volna, igaz szerdán is vissza kellett még mennem, de már kedden is sikerrel jártam. A munkahelyen aztán kiderült, hogy bent kell maradni túlórázni, így majdnem este hétig bent ültem, és még utána sem egyből haza jöttem. Mikor hazaértem már szinte csörgött a pizsim:)

Szerdán már legalább két órával hamarabb hazaértem:)

Egyébként tiszta szerencse, hogy a negyedév vége elvileg minket nem érint, ha érintene nem valószínű, hogy megússzuk ennyire kevés túlórával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése