2010. szeptember 17., péntek

életképek

Vonaton utazok rovatunk következik:):


1. Van egy üveg borod és éppen tartasz haza munkából a vonaton ülsz. Mit csinálsz? Hagyok kis gondolkodási időt, majd a bejegyzés végén elárulom:)


Csupa "kellemes" útitárs akadt körülöttem ma, valamennyi már ránézésre is fura volt. Jártatok már úgy, hogy az a benyomásotok, hogy ti vagytok a legértelmesebbek a társaságban? Mert nekem ma az volt az érzésem, pedig nem szoktam erre odafigyelni, de ma valahogy az volt az érzésem, hogy atya gatya hová kerültem.


2. Volt két nő, én azt hittem, hogy mind a kettő diák, de miután az egyik úgy szólította a másikat, hogy anya, így rá kellett jönnöm, hogy nem (ez azért az anya számára önmagában még dicséret is), szóval a két nő megszólalt, beszélgetett, és nekem egyből Tompika jutott eszembe, ha emlékeztek még rá, már a hangjukból is sugárzott az "értelem".


3. Aztán volt egy srác, aki az ablakon kihajolva nyikorgott, és mondta a magáét (annyira nem volt fiatal, hogy ez normálisnak tűnjön).


4. Felszállt két tini, akiből az egyik szinte kiabálva osztotta meg a másikkal a tényt, hogy a valószínűleg barátjáéknál, ahová éppen tart valószínű nincs otthon senki, és nem veszi fel senki a telefont, úgyhogy nem is tudja, hogy mit csináljon, honnan lesz neki kulcsa, hogy be tudjon menni. Szerencsére aztán csak visszahívták, és kiderült, hogy a barátja elvileg otthon van, csak nem veszi fel a telefont, mert biztos alszik.


Közben felszállt még egy-két értelmesebb ember is, és akkor már nem is éreztem magam furcsán.


Szóval visszatérve az 1. esetre: ez egy olyan kicsit fura férfi volt, aki 1 perccel azután, hogy leült előkapott egy dugóhúzót a táskájából és kibontotta a palack borát, majd hörpintett belőle egyet, ekkor én arra gondoltam, hogy dejó, biztos mire hazaér megissza az egész üveggel, de nem, csak lemeózta, aztán visszanyomta a dugót az üvegbe, és eltette. Kérdem én ennek mi értelme volt? Nálatok is mindig van dugóhúzó, az alapfelszereltség? Nekem nincs a táskámban:) és én úgy gondolom, hogy a bor sokkal nagyobb biztonságban hazaér, ha nincs kibontva, nyilván az nála nem szempont, hogy tovább is tart, mert gondolom nem sok marad belőle hétfőre:), és gondolom nem annyira szeretné mással sem megosztani, mert akkor nem ivott volna bele.


Érdekes, de különbséget lehet tenni az utazóközönség körében attól függően, hogy mely irányba és milyen távolságra utazol, legalábbis én látok különbséget.

6 megjegyzés:

  1. én buszoztam ma érdekeset.
    lány telefonál, de úgy, hogy mindenki hallja. aztán hangosan elkiáltja magát, hogy "bundás" :D majd újra hangosan telefonál.
    eztán következett az én megállóm, de még mielőtt leszálltam volna észre kellett vennem, hogy hangosan énekli a fülében éppen bömbölő valamit :S gáz volt a csaj, pedig ránézésre nem mondta volna meg senki, hogy hibbant :s

    VálaszTörlés
  2. Hehe... de bor sincs nálad, így aztán, hogy dugóhúzó nincs, az nem is akkora baj. Is not it?.:)))

    VálaszTörlés
  3. @bluemoon Ebben teljesen igazad van:)

    VálaszTörlés
  4. Ismeretlen_1112262010. szeptember 19. 9:21

    Miután a héten sikerölt egy kótya-vetye boltban (EU-ból származó "uraságoktól levetett, de még jó állapotban lévő" ) vásárolnom sporttársi áron egy svájci dugóhúzó+sörnyitó alkalmatosságot - ami nem a klasszikus dugóhúzó forma - ,így ez is lapul a táskámban. Sört szinte bármivel ki lehet nyitni. Vonaton persze. Ha nagyon szomjas valaki, az üveges bor tartalmához is hozzá lehet férni - a szomjas ember nagyon leleményes. Kannás borhoz pedig nem kell dugóhúzó :)
    A hangosan telefonálóknak szoktam mondani, hogy " a célállomáson még nem hallják, emeljen a hangerőn" . Nem mindenki érti...

    VálaszTörlés
  5. @defalla :)

    VálaszTörlés
  6. Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!:)))

    VálaszTörlés