2010. szeptember 21., kedd

angol

Mostanában megfigyeltem magamon, hogy azon kívül, hogy a feltűnt szót használom folyton:), szinte minden nap megjegyzem, hogy mennyire régen írtam olvastam angolul, a vicces ebben az, hogy ezt mindig akkor teszem, amikor éppen angolul írok vagy olvasok. Egy azonban biztos, régen kaptam már visszajelzést arról, hogy mennyire érthető amit írok, és mennyire értem jól, azt amit olvasok vagy hallok a tv-ben. Lassan kezdem úgy érezni, hogy majd félek megszólalni angolul akkor, ha olyan emberek között leszek, akikről tudom, hogy értenek angolul, és esetleg kijavítanak majd, habár régen ilyen gátlásaim nem voltak.


 

4 megjegyzés:

  1. Áááá! Nem fog senki kijavítani.
    Sokkal előnyösebb, ha beszélsz, ahogy jön, mintha azon gondolkodsz, hogy ezt most folyamatos, vagy befejezett jelenben kéne mondani, esetleg szenvedő szerkezetben? :-)

    Jó ötlet! Írhatnál egy postot angolul! :-)

    VálaszTörlés
  2. @Daama ó én soha nem gondolkodtam a nyelvtanon:)

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_1674882010. szeptember 22. 7:45

    @IO Jahhh, kérem! Ha csak úgy jön az angol nyelvtan a kisujjadból!... Így könnyű! :-)))))

    VálaszTörlés
  4. Ismeretlen_1355332010. szeptember 22. 9:12

    @Daama ja, azt nem mondtam:)))

    VálaszTörlés