2010. szeptember 2., csütörtök

#458

Körbenéztem a blogok között amiket olvasok, és habár már ugye közel 30 blogot olvasok, mégis alig találkozom friss olvasni valóval, persze mondjuk lenne mit visszaolvasnom, de azért a friss dolgoknak jobban örülnék:) Olvasnivalóm amúgy van éppen elég, mára kellett elolvasnom olyan száz oldalt a napi munkám mellett, erre alig fejeztem be, már meg is kaptam a következő 100 oldalt. Nem akarom hazahozni a munkám, nem szeretnék erre rászokni, ki kéne találni valami módszert, hogy a káposzta is megmaradjon, meg a kecske is jól lakjon, de jelenleg úgy látom, hogy bent nem igazán jutok oda, hogy végig tudjam olvasni ezeket úgy, hogy fel is fogjam, ne zavarjanak meg közben százszor. Habár úgy gondolom ezek a dolgok hamarosan lecsengenek, és akkor egy darabig nem lesz hasonló, legalábbis remélem. Mondjuk a hozzá kapcsolódó megbeszéléseket élvezem, és még sokkal jobban élvezném, ha még ennél is sokkal jobban benne lennék:)

6 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_1674882010. szeptember 3. 12:02

    Én teljesítettem a feladatot mára! :-)

    VálaszTörlés
  2. Speed reading... kb. egy hónap alatt meg lehet tanulni és nem túl bonyolult, de unalmas szövegeket sokkal gyorsabban tudsz utána olvasni.

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_1355332010. szeptember 3. 18:31

    @Zoli Utána fogok ennek a módszernek nézni, tudsz valamit ajánlani azon kívül, hogy gugli?

    VálaszTörlés
  4. Ismeretlen_691772010. szeptember 5. 0:27

    Én azért írogatok. :) De tényleg sokan nem.

    VálaszTörlés
  5. Ismeretlen_1355332010. szeptember 5. 0:38

    @SPF2 Igen, látom:)
    @Daama és nálad is:)

    VálaszTörlés
  6. Nekem egy "Barron's" könyvem van erről, de nem tudnám megmondani, hogy melyik forrás jobb vagy rosszabb. A lényeg az, hogy az ember nem úgy olvas utána, mintha a fejében "beszélne", hanem mintha távolról nézne egy festményt. Ezért aztán irodalomra, tudományos szövegekre, tehát ahol a részletek fontosak, nem is nagyon lehet használni, viszont cserébe sok üzleti szövegre alkalmas.

    VálaszTörlés