2010. szeptember 25., szombat

Twitterelő fa

Hallottatok már ilyet? Én már láttam is személyesen:) És nem csak twitterrel (milyen szép magyar szó:) ) hanem sms-t is tud küldeni, és társalog veled, ha odamész hozzá. Ugye milyen okos? Már a egy fa is jobban kezeli a net adta lehetőségeket, mint én:D


Szóval mint lehet hallottatok róla ma van a kutatók éjszakája, ami mondjuk inkább a kutatók délutánja, mert a programok zöme délután volt. És én is ellátogattam ide-oda. Az egyik ilyen helyszín az Ericson volt, ahol például a fenti csodával találkoztam, de néztem például 3d-ben tévét, láttam kis helikopter makettet, ami repül, elektromos polski fiátot is, meg még ezt azt:)


Egyébként egy találós kérdés, amit ott olvastam: Mikor cserélték le az utolsó telefonközpontos néni által működtetett telefonközpontot nálunk?


Egyébként a fa titka a környezetében rejlik.


Egyébként némi kutatás ahhoz is kellett, hogy megtaláljam a helyet, ugyanis az addig rendben van, hogy a 4-es végállomásánál leszálltam a 41-es villamossal, amivel a Móriczról jöttem (kemény egy megálló, aztán gyalogoltam kettőt), és az Alee mellett elhúztam, kicsit be is néztem, mert még soha nem jártam arra, annyira modern, hogy ott már a szappant is automata adagolja, de utána robogtam is tovább, gyalog, mert a térkép szerint nem volt messze a célom, és különben is olyan pontosan meg volt határozva, hogy a házszám a térképen 4-20 volt, ami azért egy elég nagy intervallum, szóval gyalogoltam, egy megálló, gyalogoltam tovább, mert még mindig se híre se hamva az épületnek, már majdnem a hídnál voltam, amikor végre odaértem a kiállítás helyszínére, de megérte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése