2010. szeptember 3., péntek

Szakáll

Azt meséltem már, hogyha én szakállat akarnék növeszteni elég vicces fejet sikerülne magamnak kreálni? A körszakáll nekem nem lenne egyszínű, ugyanis a felső része szőke lenne, míg a többi barna, az pedig hogy néz már ki? Én már annyira megszoktam, hogy eszembe se jut, hogy az orrom alatt szőke szőrszálaim vannak, habár már nem mind az, míg a többi részén az arcomnak barna, ma viszont felhívták rá a figyelmem.


Voltam megint azon a bizonyos fejbőr/hajvizsgálaton, és előtte megnéztem a fejem a tükörben és első felszínes ránézésre az volt az érzésem, hogy hámlik a fejem teteje, de aztán rájöttem, hogy az a sok apró szösz, amit a nap kiszívott, és ezért fehérnek tűnik. Mondtam is a dokinőnek ezt, és ő is egyetértett velem, hogy nem hámlik, hanem az a csomó kis vékony új hajszál látszik ami szőke és a nap hatására már szinte fehér. Jövőhónaptól már stratégiát fogunk váltani, és azon fogunk munkálkodni,  hogy ezek a kis hajszálacskák megerősödjenek. Ő hívta fel a figyelmet a szőke borostámra is, mondván ne csodálkozzak, hogy a fejem tetején is szőke hajszálak nőnek, ha a borostám is az. Azért így belegondolva elég vicces lenne, ha a hajam félig szőke félig barna lenne, és nem azért mert úgy van festve. Utoljára olyan 3 éves koromban voltam szőke:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése