2010. szeptember 25., szombat

hogy a kérdésre válaszoljak

Kedves Thia, Gia, és a többi ia, ime az én válaszaim Létező kérdéseire:


1. Hogy néz ki a kulcsod?


Nekem két kulcscsomóm is van, az egyiken egy kártya van, ami pontgyűjtésre szolgál, a másikon, ami az otthoni pedig az Eiffel-torony, mely kulcstartót ott vettük anno a torony tövében, azon van a különlegesebb, vagyis inkább szokatlanabb kulcs, a másikon pedig akad olyan kulcs is amiről nem tudom, hogy mit nyit, mert az se tudta megmondani, akitől kaptam.


2. Milyen a kedvenc cipőd?


Jelenleg az újra felfedezett barna sportcipő, amit nem tudom mikor vettem, vagy kaptam, de néhány hete találta meg anyu a szekrénybe otthon, és most újra hordom előszeretettel.


3. Mikor mostad le utoljára a wc lehúzóját?


Nekem itthon gombja van, néha letörlöm, mert a tartály tetején van és poros lesz, de lemosni nem tudom, hogy mostam-e már le.


4. Mit tennél, ha kapnál ajándékba egy 50 órás hárfatanfolyamot?


Én is inkább azt a német tanfolyamot kérném amit Thia, csak vizsgagaranciával a sikeres nyelvvizsga érdekében.


5. Üldögéltél-e valaha lábat lógatva az Alagút tetején?


Nem, de másztam már olyan sziklás hegyoldalon, ahol amikor lenéztem pont alattam ment el a vonat, és nem odább, az számít?:)


Én is csak azt tudom mondani, hogy kedves olvasóim és kedves linkfalam, aki még nem csinálta meg, annak csak azt tudom mondani, hogy hajrá:)

1 megjegyzés: