2010. szeptember 12., vasárnap

Képem (korábbi nevén #463-as bejegyzés:) )

Nem mintha különösen érdekes lenne, de tudja valaki, hogy ki van a kis képeimen? Avatár, vagy minek mondják:) Szóval tudja valaki?


Szóval újabb tipp nem érkezett, ezért most már elárulom, de ne számítsatok valami nagy világrengető titokra:) semmi extra nincs benne:)


Nem mintha különösen érdekes lenne, de tudja valaki, hogy ki van a kis képeimen? Avatár, vagy minek mondják:) Szóval tudja valaki?


Szóval újabb tipp nem érkezett, ezért most már elárulom, de ne számítsatok valami nagy világrengető titokra:) semmi extra nincs benne:)



Szóval elárulom, hogy a képen egy német színész látható, akit például a Medikopterből ismerhetünk itthon, de sokkal inkább azért választottam pont őt, mert szimpatikussá vált abban a sorozatban, amit a neten nézek, és már egyszer meg is említettem a blogomban. És azért van egyáltalán képecském, mert azt láttam, hogy a legtöbb bloggernek van, és akkor legyen már nekem is:) Ja és egyébként úgy hívják, hogy Jo Weil.


Egyébként ti miért pont azt választottátok képként, amit? Van valami története? Én szívesen olvasnám az anekdotákat:)

9 megjegyzés:

  1. Dexter... ? (vagy a GreysAnatomy-ból a macsó doki..? ) legyen Dexter, jó? :)

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332010. szeptember 10. 0:54

    Ide is azt mondom, hogy majdnem:) De nem jó, teljesen tévúton jársz:)

    VálaszTörlés
  3. Gőzöm sincs, de jó lenne tudni. :)

    VálaszTörlés
  4. Rólad egy sztárfotóó? :P Amm valami varázslónak tűnik nekem vagy nem tudom x) Passz.

    VálaszTörlés
  5. Én se tudom, de én is szeretném tudniiiiiii!! :)

    VálaszTörlés
  6. fú... ágy.. káttó.. háromm.. múkodj!!!

    ?? :D

    VálaszTörlés
  7. Ismeretlen_1355332010. szeptember 11. 0:18

    Nem varázsló:) és nem is én vagyok:) ó ha nekem ennyi hajam volna:D
    Még várok egy kicsit, hátha jár még erre valaki, aki esetleg tudja:) vagy van tippje, de ha nem jön össze akkor holnap estefelé elárulom:)

    VálaszTörlés
  8. ÖÖ jópasiii, fogadjunk homokos -.-"
    Am nekem álltalában a kedvenc színészem/színésznőm van kint :)

    VálaszTörlés
  9. Senkinek semmi sztorija sincs ide?

    VálaszTörlés