2010. június 12., szombat

a szén egészséges

Mivel ugye a szén egészséges, és néha kell egy keveset fogyasztani belőle, és mivel a boltba csak úgy kapni étkezési szenet nem lehet, ezért saját magam kezdtem bele házi előállításába. Nem kellett ehhez mást csinálnom, mint megkívánnom egy kis pattogatott kukoricát, azt elővenni a szekrényből és betenni a mikróba, és várni, várni, várni, hogy elkészüljön. Csakhogy valamiért ez a csomag nem volt az igazi, és nem pattogott ki rendesen, és mivel még a csomagoláson feltüntetett idő duplája után sem volt tele a zacskó, így nagy merészen még betettem további egy perce, és továbbra sem őriztem, na ezt nem kellett volna. Miután lejárt az egy perc már éreztem, hogy széntablettákat sikerült gyártanom, aztán amikor kivettem és meg akartam nézni, hogy mennyire súlyos a helyzet, akkor csak úgy potyogtak a könnyeim a füsttől, ami kijött a zacskóból.


A jó kis pattogatott kukoricából nem lett a végén semmi:( Habár ilyen későn már úgy sem egészséges enni:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése