2010. június 4., péntek

Eszembe jutott

Mostanában többször is olvastam Gusnál Britney Spearsről, igaz azért, mert régi bejegyzéseit olvasgatom, és erről eszembe jutott saját élményem Britneyvel kapcsolatban. Ha emlékeztek még rá az egyik első slágere, vagy talán a legelső volt a ...  baby one more time, amit én úgy értettem, mert mindig csak a rádióba hallottam, és leírva sosem láttam, érdekes még akkor sem, amikor már a klipet is láttam párszor, hogy Kiss me baby one more time, és ezzel a tévhittel voltam jó ideig, amíg egyszer csak valaki fel nem világosított, és nem volt könnyű dolga, hogy az nem kiss, hanem hit, pedig mennyivel jobban hangzik az, hogy csókolj babám még egyszer, mint az, hogy "vágj már pofán babám". Be kell valljam a dal addig sokkal jobban tetszett, amíg nem tudtam, hogy nem kiss van a szövegben:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése