2010. június 22., kedd

egy kis ez és az


A minap volt bent nálunk, vagyis átment az irodánkon egy vendég, akiről az egyik kolleganőm megállapította, hogy pont megfelel az ő ízlésének, és szívesen nézegetné egész nap:) Meg kell, hogy mondjam, a kolleginának jó ízlése van:) A pasi egyébként barna hajú, napbarnította jó testfelépítésű és olyan tenger kék/zöld szemű. A kollegina szavaival élve az a típusú jó pasi, aki tudja magáról, hogy jó pasi.


Ma meg elhúzták előttem a mézes madzagot odabent. Túlestem a német tanfolyam záró vizsgáján is, és tényleg estem:) szörnyű, rá kellett jönnöm, hogy tavaly ilyenkor jobban ment, mint most, ami azért nem semmi.


A hétvégén meg voltunk rokonlátogatóba, láttuk a Tiszát Tokajnál, és megtudtam, hogy a Hegyalja fesztivál helyszínéről még a hétvégén szivattyúzták a vizet, holott már egy hónap sincs a kezdésig, de a rakamazi üdülő, ahol a fesztivál lesz, múlthéten még víz alatt volt, mert akkor még 3km széles volt ott a Tisza. Illetve úton oda meg vissza próbáltam lefényképezni a kitört fákat a kocsiból, amin nagyon jól szórakozott a család, ugyanis mire a gép fényképezett már árkon bokron túl voltunk, úgyhogy én nagyon nagy zsenialitással fotóztam le azt a néhány fát, amely ép maradt. Visszafelé rohantunk, mert el kellett érnem a vonatot, így töltöttem otthon kb 5 percet, aztán irány az állomás, ahol kiderült, hogy a vonat 40 percet késik, szóval tök fölöslegesen siettünk, és fölöslegesen vittük ki a cicákat az állomásra, mert lett volna időnk leadni őket új gazdájuknál. Egyébként szegény cicák nehezen viselték az utat, bepisiltek és bekakiltak, szóval a kocsiban néha "kellemes" illatok terjengtek. A vonat késésről meg csak annyit, hogy a vonat majd egy órát késett, és utána még a hetes buszcsaládra is 20 percet kellett várni, szóval majdnem lekéstem a csatlakozást, pedig 40 percem volt átjutni a Keletiből a Nyugatiba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése