2010. június 12., szombat

#348

Ez a hétvége csupa nem várt esemény kombinációja. Egyrészt ugye már írtam, hogy a programom teljesen leamortizálódott, másrészt mert váratlanul felhívott tesóm, hogy lehet hogy jövőhéttől Pesten dolgozik, és akkor átmenetileg lakna nálam, ha lehet.

Egyébként egyes szakmában annyira keresik a munkavállalókat, például tesóm szakmája is ilyen, hogy a jelentkezés után már 1 héttel munkába is lehet állni, ami azért nem semmi, én legalábbis nem gondoltam volna.  Habár hallottam már bent is olyat, hogy kevesebb, mint 3 hét alatt már szerződése is volt az illetőnek a jelentkezés leadása után, habár nem nálunk, hanem az új helyén, de azért ez az egy hét egy... tényleg hiány lehet dolgozókból.

Update: Közben leesett, hogy még akkor is, ha a menyasszonya még nem jön Pestre dolgozni, az nem jelenti azt, hogy ne lébecolna majd itt.

2 megjegyzés:

  1. dobnál rám egy emilt, hogy mi a tesód szakmája? megköszönném.

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332010. június 15. 0:20

    @Thia küldtem, megnéznéd, hogy megkaptad, mert nem vagyok benne 100% biztos, hogy jó címre küldtem. köszi:)

    VálaszTörlés