2010. június 13., vasárnap

tudjátok mi az a puffancs?

Ma kora délután úgy gondoltam, hogy én akkor most rántotthúst fogok magamnak csinálni, és ha már úgy is csinálok panírt, akkor csinálok puffancsot is. Persze mondjuk ahogy Móricka azt elképzeli, hogy megkívánom, sipp supp elkészítem és már meg is ettem, á dehogy. A probléma ott kezdődik, hogy meg kell várni, míg kiolvad a hús, hiszen most szedem ki a fagyasztóból, aztán kezdhetem el kirántani. Így kicsit tovább tart a dolog, de sebaj, jó lesz az vacsorára is:)


Szóval tudjátok, hogy mi az a puffancs? Nem más, mint a panírként használt liszt és tojás keveréke, amit a hús mellett ki lehet sütni, szintén az olajban. Én most azt eszem köretként a hús mellé majd. Azt hiszem ezt másfelé másként hívják, szóval ha valaki másként ismeri, akkor árulja már el, mi a neve. Egyébként a puffancs szerintem nagyon finom, szinte finomabb, mint a rántotthús.


Az egészben csak az a rossz, hogy olyan finom illatok terjengenek a lakásban, hogy alig bírom kivárni, hogy elkészüljön. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése