2010. június 13., vasárnap

#350

Ti éreztetek már olyat, hogy ciki megmondani azt, hogy hol dolgozol, akkor amikor megkérdezik? Mert bizony én igen, no de nem azért, mert gáz a munkahely, vagy mert valami olyan munkám van, amit a legtöbb ember utál, habár van ebben is valami, mert az utóbbi időben jelentősen romlott az imázsa az efféle cégeknek. Az ami miatt én cikinek érzem megmondani, az azonban nem ez, hanem az, hogy az emberekben van egy elképzelés rólunk, ami ahogy kimondom, hogy mi a foglalkozásom, egyből látni is rajtuk, én pedig egyből cáfolatába kezdek. Mondta már a család, hogy tök fölöslegesen hadakozom, hagynom kéne, hogy azt higgyenek, amit csak akarnak, hiszen egyáltalán nem rossz dolgot gondolnak, csak én úgy vagyok vele, hogy nem akarom, hogy olyat gondoljanak rólam, ami nem igaz. Ja és csak a félreértések elkerülése érdekében az előző gondolatok a pénz körül forogtak.

1 megjegyzés:

  1. én is éreztem már ezt nbem is egyszer. nekem sem voltak pedig kimondottan ciki melóhelyeim, de a betöltött poszt vagy amit házon belül csináltak, az már jóval adott volna rá okott. szal nem lett volna dicsőség ha kiderül...:S

    az emberek meg hát sajnos igy van, hajlamosak mindent kiszinezni... vannak dolgok, amivel nem kell dicsekedni tényleg.. vagy jobb hallgatni róla..

    VálaszTörlés