2010. június 26., szombat

Autózós élmény

Néhány évvel ezelőtt egy alakalommal keresztapám vitt át a szomszéd városba valamilyen iskolai elfoglaltságra igyekeztem éppen, és ő felajánlotta, hogy elvisz. Beültem mellé az anyósülésre, és amikor a körforgalomból hajtott ki és gyorsított, akkor egyszercsak hirtelen eltűnt mögülem az ülés. Én nagyon meglepődtem és meg is ijedtem, mert lássuk be nem szokványos dolog az, hogy a kocsiban menet közben eltűnik a háttámla az ember háta mögül. Mint kiderült néha, ha túl gyorsan tapos a gázra az az ülés elengedi magát, és hátrafekszik.


Mástól is hallottam már érdekes sztorikat, például hogy menet közben egy élesebb kanyarban kinyílt a kocsi ajtaja, de azért ilyesmi hálisten velem nem történt meg. És veletek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése