2010. június 1., kedd

Lássuk csak... nyár

Kicsit összefoglalom, hogy mi vár rám a nyár folyamán: először is lesz egy amolyan csapatépítő hétvégém, aztán taníthatom be az újonnan a csoporthoz kerülő embereket, ami azt is maga után vonja, hogy saját név alatt nem sok mindent fogok csinálni, amíg két ember után kell átnézzem, hogy miket csinált...


Aztán július végén megyek a hegyek közé, egészen messzire valahova Gyergyó környékére, ami azért jó lesz, mert egyrészt a táj szép, másrészt jó egy kicsit kikerülni ebből a civilizációs dzsungelből. Ez a túra nálunk a fél családot vonzza, annak ellenére, hogy sátortáborba megyünk:), előre láthatólag kis csoportunk ezúttal is megközelíti a 20 főt, ami a teljes általában 1000 körüli résztvevő közt azért elenyésző, ha valakit érdekel az ilyesmi, nyugodtan szóljon és annak szolgálok részletekkel is:)


Aztán lesz az esküvő augusztusban, amire várjuk az ifjú párt is, hogy személyesen megjelenjen, mert az milyen volna már, hogyha azt is megbízottaikon keresztül intéznék, mint az egyeztetéses dolgokat, mert még azért hajlandó vagyok leegyeztetni a részleteket, de beugrani a vőlegény helyett azért már nem szeretnék:)


Aztán valamikor lesz még osztálytalálkozó is, de annak időpontja bizonytalan. Erről jut eszembe, találkoztam a múlt héten egyik tanítónénimmel, aki megállapította, hogy bizony már 18 éve, hogy tanított engem, amin kicsit meg is lepődtem, de a hét során többször jöttem rá, hogy bizony nem csak én nőttem fel az elmúlt években, hanem mások is, pedig valamiért azt hittem, hogy ők maradnak kicsik:)


Aztán még lesz időm irigykedni anyukámra, aki augusztusban még egy kedves meghívásnak eleget téve Németországba is kilátogat pár napra.


A nyár egyébként nem rossz évszak, csak néha túl nagy a hőség.








3 megjegyzés:

  1. "A nyár egyébként nem rossz évszak, csak néha túl nagy a hőség." mint például ma? :D :D :D

    VálaszTörlés
  2. amúgy augusztus legelején Vajdaszentiványi tábor :D integessé majd! :D

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_1355332010. június 1. 21:22

    @Thia Most miért, a metrón ma is meleg volt:) Jó majd integetek az a pár hegy nem akadály, csak majd figyelj élesen, hogy észrevedd:D

    VálaszTörlés