2010. június 6., vasárnap

hazaértem

Hazaértem a céges hétvégéről még a Duna előtt:), mert szépen terjeszkedik.


Úgy beszéltük meg pár kollegával, hogy kocsival megyünk, amit így utólag nem tartok annyira jó ötletnek, egyrészt mert nem azokkal mentem együtt, akikkel ott lent a napot együtt töltöttem, másrészt mert gyorsan és agresszíven vezet. Én ugyan nem láttam a sebességünket, ami jobb is, mert így is néha a frász kerülgetett, hát még ha láttam volna, hogy tényleg 180-nal megyünk, ahogy egyik mondatban elhangzott, mondjuk hazafele már jobb volt, sokkal lassabban jöttünk, már csak olyan 130-cal.


A szállásunk egyszerűen leírhatatlan volt, állítólag 2 csillagos, habár én úgy tudtam, hogy 3 csillagos lesz, de állítom, hogy a koliszobám ehhez képest egy pazar hely volt, tágasabb és több bútor is volt benne. Nem mintha sűrűn járnék szállodában, de tudtommal ott szokott lenni szappan és sampon a fürdőszobában, meg törölközők hada, hát itt nem volt, na meg azért legalább annyi ülőhely ahány ágy, ez még egy koliszobában is így van, aztán a retro bútorok, és a látszólag a 80-as évek óta le nem cserélt foltos padlószőnyeg, a törött ajtókeret, no meg a nyirkos ágynemű a komfort érzetünket a 0-val tette egyenlővé.


A nyakam is sikeresen elaludtam már péntekre, így szinte minden mozdulatra fáj. A napközbeni programok egyébként tök jók voltak, jól éreztem magam, továbbra is szeretek bowlingozni, de tudni még most sem tudok igazán:), táncolni viszont szeretek is meg nem is, főleg azért mert nem igazán tudok, és zavar, amikor látom mások mennyivel ügyesebbek, mint én. A logikai játékok közül pedig csak a legegyszerűbbekkel boldogulok:( mert nincs hozzá gyakorlatom tavalyig nem is találkoztam velük.


Aztán hazaérve gondoltam, hogy legalább lesz egy két friss bejegyzés amit elolvashatok, hiszen mégiscsak eltelt két nap, amióta néztem, de összesen csak egyet találtam:( és e-mailt sem kaptam, szóval hamar bepótoltam elmaradásaim a neten.

4 megjegyzés:

  1. 2-3 csillagosba sajnos gyér az ellátás, úgytom, ott nem is kötelesek alkalmazni, hacsak a vezetőség nem annyira figyelmes meg pénzes...de az ritka... igazából a "rendes" ellátás szálloda szinten, ahol van törölköző meg cuccok a fürdőben, pia, stb. az 4*-tól kezdődik... minden alatta lévő az már szinte önellátó. sajnos a 3* manapság már semmit nem ér. elmúltak az idők amikor az még luxusnak számított. ma már olyan lassan mint egy útmenti bármilyen panzió... :S

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332010. június 6. 21:53

    @"Viva Valentino" Az elmúlt 2 hónapban voltam más 3 * szállodában, és én igazából azzal hasonlítottam össze ezt, és azokban ezek mind megvoltak, ezért feltételeztem azt, hogy ez itt is meglesz. Egyébként érdekes, hogy ezt mondod, mert nem hinném, hogy a csillagok megszerzésén lazítottak volna, de az igaz, hogy az sokat dob a szállodákon, ha a környéket kiépítik, már az önmagába akár több csillagot is hozzáadhat, de attól még a szoba alapfelszereltsége és mérete meg kell legyen. De a reggeli nagyon finom és bőséges volt itt is, abban nem volt semmi kivetnivaló:)

    VálaszTörlés
  3. tanultam vendéglátást, turisztikát, idegenvezetőim is van. konkrétan szállodaismeretből is vizsgáztam, részint dolgoztam is benne, hidd el láttam már sokmindent. sajnos semmi nem úgy működik már mint régen. mutatok én 4*os helyet ami egy kupleráj, de olyan vidéki vendégházat is ami felér egy csúcshotellel. elmúltak már sajnos a régi szabályok, nem úgy működik már semmi ahogy eddig :( az emberek ebben is igénytelenek lettek. ha elmégy a balatonra, majd nézz körül h az átlag nem is vendégházak csak jobb 3-5* os hotelekből mi lett. kivül-belül. förtelem. nagyon leadtak mindent... :(( sajnos a mai világ romlottsága mindenre kihat. elvileg perxe kéne h alapfelszereltésgbe benne legyen, elvégre azé kapja az adott fokozatot, de sajna ez is már csak bürokrácia nem több...

    VálaszTörlés
  4. Ismeretlen_1355332010. június 6. 23:58

    Én is tanultam, csak dolgozni nem dolgoztam a szakmában:) Egyébként ez a hely pont a Balatonon volt, és 1 hónappal korábban szintén ott volt az egyik jó tapasztalatom is, csak az egyik az Aranyparton, a másik pedig az Ezüstparton. Mondjuk igaz az is, hogy ez a szálloda is valószínű 2-3 év múlva már sokkal jobban fog kinézni, mert az egyik épületet már újítják.

    VálaszTörlés