2010. június 8., kedd

Érdekes...

Amellett, hogy az írásaim alapján itt még azt sem sikerült magabiztosan eldöntenie mindenkinek, hogy fiú vagy lány írja a bejegyzéseket, azt vettem észre, hogy a mindennapokban is előfordul, hogy más kép alakul ki másokban rólam, mint a valóság, no ott azért nem azt nem tudják eldönteni, hogy milyen nemű vagyok:) az nem okoz senkinek sem problémát:). Ma például a piacon szerintem volt olyan eladó, aki azt hitte, hogy biztos az Apehtől jöttünk, mert úgy szolgált ki minket a kolleganőmmel. Egy másik kolleganő, akivel még személyesen nem találkoztam, csak telefonon beszéltünk, azt gondolta rólam, hogy alacsony, szőke és kék szemű vagyok, namármost ebből egy sem talált:), amikor ezt elmondtam a többieknek, akkor azok megfogták a dolog lényegét, és közölték, hogy azt hitte a kollegina, hogy én vagyok a Kisherceg, aki ugye nem lehet más, mint Steiner Kristóf, és egyikül le is vonta a konklúziót, hogy de szerencsére nem. Persze nyilván a kollegina valakihez hasonlít, akire a hangom alapján emlékeztetem, de érdekes azt látnom, hogy mennyire más kép tud kialakulni az emberről másokban, mint a valóság.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése