2010. június 10., csütörtök

Youtube

Nem tudom, mikor kellett megadni, de a regisztráció során biztos valamikor meg kellett adni, hogy mikor születtem, de hogy nekem a youtube rosszul számolta ki a korom, az biztos, és most nem találom, hogy lehet azt kijavítani. Vagy a youtube, vagy én nem tudok számolni, szóval valaki árulja már el, hogy hol lehet azt megnézni, megváltoztatni, mert szeretném tudni, hogy hány éves vagyok valójában:)


Nem szeretnék úgy járni, mint Thia:), habár ha a youtubenak van igaza, akkor fiatalabb vagyok, mint azt eddig tudtam magamról:)

3 megjegyzés:

  1. Jesszusom, ha ezt 2008-ban írtam, akkor voltam 33-34-35 éves, akkor most mennyi vagyok? Nekem is számolja ki a youtube! :)

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332010. június 11. 1:14

    Hogy hogy mennyi, hát 18:)

    VálaszTörlés
  3. @Thia képzeld, mostmár a youtubeon is 28 vagyok, nemcsak a valóságban, de nem az én érdemem, nem csináltam ott semmit, egyszerűen utolértem magam.

    VálaszTörlés