2010. június 3., csütörtök

#333

Igazán megtanulhattam volna már az elmúlt napokban, hogy esernyő nélkül sehova, de ha mégis, akkor legalább nézzek ki az ablakon annyira, hogy meg is győződjek arról, hogy nem esik az eső. Most este, miután megettem az utolsó szelet kenyeret, amivel mondjuk jól is laktam, de azért ki tudja, hátha megéhezek apropóból úgy döntöttem, hogy elmegyek kenyérért, és amikor a barátom elment tőlem, én is mentem vele. Kinéztem én az ablakon, de nem vettem észre, hogy esne, így felkaptam a kabátom és uccu neki, elindultam, csak akkor jöttem rá, hogy esik az eső, amikor kimentem az épületből. Kedvem már nem volt visszajönni, így én voltam az utcán az egyetlen ember, akinek sem kapucnia, sem esernyője nem volt. Nem tudom miért feltételeztem azt, hogy miután az időjárás előrejelzés szerint délután már bárhol eshet, akkor pont itt nem fog.  Nem tudom miért mondták azt, hogy már, amikor ebben semmi újdonság nincs, már napok óta bárhol eshet az eső, vagy nem?

Az imént azt hittem hirtelen, hogy aki beszél a tévében éppen, azt úgy hívják, hogy Debie Beszart, de aztán megnyugodva láttam, hogy nem szart be, csak Beszant. Mondjuk amiről mesélt, attól aztán nyugodtan be is szarhatott volna.  (A Discoveryt nézem) Pfújj, hogy beszélek:)

2 megjegyzés:

  1. Szia! most találtam csak ide, de nagyon jó ez a blog, sokat nevettem itt-ott, jövök eztán olvasni! üdv!

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332010. június 4. 18:14

    @"Viva Valentino" Szia! Ennek igazán örülök:) Jó olvasást.

    VálaszTörlés