2010. június 8., kedd

Utálom!!!

Utálom ezt a hőséget, nehezen bírom megszokni, és tiszta nyűgös vagyok tőle. Már reggel melegem van, mire beérek a munkahelyre, utálom, hogy nem lehet rövidnadrágban és szandálban lenni, bent fagyosszent ül az ablak mellett, aki ahelyett, hogy azt mondaná, hogy figyelj, kicsit fázom tekerjük lejjebb a légkondit, egyszerűen kinyitja az ablakot, amitől az leáll magától és mivel neki 50 fokban sincs melege, így eszébe se jut, hogy visszazárja. Aki csak beteszi a lábát az irodába egyből azt mondja, hogy meleg van, nincs levegő, és kérdezi, hogy lehet ezt kibírni. Hát részemről nehezen, de nem mondhatom óránként, hogy figyi, zárjuk már be az ablakot, hogy legyen valami normális hőmérséklet odabent, másnak meg nem jut eszébe. Aztán hazafelé felszállok a vonatra, ahol persze már ülő hely nincs, és az összes ajtó be van zárva, nehogy legyen valami légmozgás, annyi esze senkinek sincs, hogy kitámassza, csak szenved, én vagyok az egyetlen, akit ez zavar, és megpróbálok valami szellősebb részre állni. Melegben nem bírom az emberi hülyeségeket!

2 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_367292010. június 10. 20:11

    szerintem hidegben sem bírod :D

    kolleginát nem lehet megrencungozni picit... finoman..?

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332010. június 10. 20:34

    @gia Úgy látod?:)
    Egyébként mostmár elég meleg van ahhoz, hogy más is hiányolja a légkondit, így tegnap más záratta be az ablakot, és sikerült eltalálnom úgy a légkondi beállítását, hogy egész sokáig volt zárva. Ma megint én zárattam be az ablakot, és kibírták egész munkaidő végéig. Úgyhogy azt hiszem mivel kisebbségben vannak a fázósak, lehet nem lesz ebből a nyáron sem gond.

    VálaszTörlés