2010. június 30., szerda

Gondolatok

Remélem az előző bejegyzéshez még vagy két-három hozzászólás azért fog születni, és akkor mindenki aki erre szokott időnként járni hozzászólt:), de haladjunk tovább. Kíváncsi vagyok, hogy megjelenik e a friss bejegyzések között ez, mert az utóbbi bejegyzéseim valamiért nem látszanak.

A hőséget nem kedveltem meg jobban az elmúlt másfél hét alatt sem:), ez a munkakedvemre is kihat, habár én jobban bírom, mint azok a kollegák, akik elvileg kedvelik a meleget. Miután hazajövök nagyjából semmihez nincs kedvem, nem haladok igazából semmivel előre.

Mostmár biztos, hogy jövőhéttől itt lesz tesóm is, mert ha nem  is az első, de az x-edik helyre felvették, és az első hetekben valószínű itt fog lakni. Nem tudom miért, talán a hihetetlenül tehetetlen és mulya hozzáállásuk miatt lehet nem lesz ez az időszak zökkenőmentes. Most úgy tűnik (persze erre nem magamtól jöttem rá, pasi lévén én nem kombinálok mindent agyon), hogy most azért haragszik rám, ránk a menyasszonya, mert a hétvégén miután mondta tesóm, hogy megcsinálja nekem, amit kértem, majd visszahívott és elkezdett nyögdösni, hebegni és habogni, és nem sikerült elnyögnie, hogy mit is akar mondani, én felkaptam a vizet, s mondtam, hogy akkor nem is kell segíteni, ami tesómnak rosszul esett, de bánata nem tartott ki estig sem, hiszen megbeszéltük a félreértést. A barátnője viszont valószínű ezt a lelkére vette csoda, hogy van még ott hely bárminek is és ezért volt olyan kimért, és morcos, meg ideges a diplomaosztón. Komolyan, néha fontolóra veszem a dolgot, hogy nem kellett volna kinevetni azt az ötletet néhány éve, amikor a párom azt mondta, hogy össze kéne photoshoppolni néhány képet tesómról egy másik nővel, hogy milyen hülyeséget beszél, hanem meg kellett volna csinálni. Mindenkinek jobb lenne, vagy legalábbis a mi családunkban jobb lenne.

Egyébként tegnap kitöltöttem néhány tesztet, amiből megtudtam, hogy én például ambiciózus, irányító és módszeres ember vagyok, gépekkel, és mérnöki dolgokkal viszont ne akarjak foglalkozni. Hihetetlenül meglepő volt az eredmény, hiszen ezt már tök rég óta tudom magamról, sőt a párom is, és valószínű a legtöbb ember, aki ismer szintén:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése