2010. május 14., péntek

#256

A mai nap már egy kicsit jobban ment mint a hét előző napjai, hiszen ma senki nem árulta el, hogy felmondott, és átszervezésekről sem esett szó, csupán azzal szembesültem, hogy vannak olyan munkatársak, akik nagyjából ugyanolyan szinten vannak, mint én, csak a fizetésük 6szorosa az enyémnek, hol van itt az igazság????

Ma reggel olvastam az újságban, hogy jön a családi adózási rendszer, amivel kapcsolatosan annyi kérdésem és észrevételem van, hogy a párom azt mondta olyan vagyok, mint egy aktivista.

Árulja el nekem valaki, hogy az élet miért nem emlékeztet a tündérmesékre, és itt inkább a munka részére gondolok.

Egyébként ma amikor délben már annyira besötétedett, hogy alig lehetett látni az irodában megállapítottam, hogy ilyen időben inkább lennék ott, ahol gyerekkoromban a hegyek között nyaraltunk. Volt ott egy kis ház, a ház mellett volt a nyári konyha mögötte az ól, és közte meg lugas, és amikor esett bevonultunk a lugas alá, ha már átázott, akkor be a házba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése