2010. május 31., hétfő

Azon gonolkodám

Mivel ma megint szembesültem azzal, hogy nem sikerül eldönteni, hogy aki ezt a blogot írja IO, azaz én, milyen nemű vagyok kedves olvasóimnak, így azon gondolkodám, hogy akkor megkérdezek mindenkit, aki erre jár árulja el mit gondol és miért. Tényleg kíváncsi vagyok mivel sikerül fejtörést okoznom. Azt is kérném, hogy ne az legyen az indok, hogy azért az, mert én azt mondtam:)


Teljesen más: eddig meg voltam győződve róla, hogy minden kommentet elolvasok itt, de most mégis kicsit az lett az érzésem, hogy nem, de lehet, hogy csak már nem emlékszem rá. Ha valakinek nagyon nem válaszolok a kommentjére és kéne, az szóljon, köszi.

4 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_1318062010. május 31. 18:09

    Szerintem Pasi vagy, de nem tudom megmondani miért gondolom ezt...és ha lány vagy akkor bocsi h lepasiztalak ^^

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332010. június 1. 0:02

    Valaki más? Esetleg, netán? Még ilyen hamar nem akarom elárulni a helyes megfejtést.:)

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_1318062010. június 2. 19:30

    nah,de én mostmár kíváncsi vagyok (=

    VálaszTörlés
  4. Ismeretlen_1355332010. június 2. 20:22

    Mivel alig győzöm olvasni a sok tippet, így nincs értelme tovább várni:)
    Ok, elárulom, hogy igazad van, jól gondoltad:)

    VálaszTörlés