2010. május 5., szerda

Rendrakás

A saját környezetem rendetlen, kissé kaotikus mivoltában tükröződik véleményem szerint jelenleg lelki állapotom, hangulatom is, ezért is nincs nagy kedvem nekiállni és rendet rakni, átnézni azt a csomó papírt, vagy folytatni a festést, amit zömében nem egyedül csinálok, ezért is lehet, hogy egyedül nincs is kedvem folytatni jelenleg, majd amikor megint ráérünk ketten folytatni, akkor majd csináljuk.


Erőt kéne vegyek magamon, még ennél is jobban, mert azért már az utóbbi napokban minden nap pakoltam és rendeztem valamit, csak hát kb mire a végére érek, már kezdhetem elölről az egészet.


Azért ma eljutottam odáig, hogy kipróbáltam a mosogatógépet, amit a lakással kaptam, de az elmúlt fél évben még nem vettem rá magam, hogy kipróbáljam, mert mindig elmosogattam kézzel, de most nem volt kedvem.


Még mindig bosszant, hogy már 8tól nem lehet semmi hangos tevékenységet folytatni, mert csendrendelet van ugye, mert így nem haladok úgy, ahogy szeretnék.

2 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_1318062010. május 5. 9:41

    Ez mien már, hogy 8tól?!?! :O CSupa nyugdíjjas lakik ott? Mert nálunk pl igen. de nincs semmi ilyesmi. Szegéyn te.

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332010. május 5. 20:59

    Ja javasolták is már nekem, hogy javasoljam tegyük ki a nyugdíjas otthon feliratot:)

    VálaszTörlés