2010. május 18., kedd

Engem ma mindennek néztek

Ma amíg vártam a párom és lődörögtem megszólított egy nő:


Nő:- Maga olyan vidám, és én is az vagyok. (Gondoltam, hogy érdekes kezdés, ezt még nem mondta így nekem senki, akarhat valamit) Mondhatnék Önnek valamit?


Én:- Ha pénzt akar, azt nem adok.


Nő:- Nem, csak mondani szeretnék valamit, csak két mondat.


Én:- Rendben, tessék.


Nő:- A Földön vannak jók és gonoszok, és csak a jók fognak életben maradni és elmúlik ez a gonoszak által vezérelt gonosz világ és csak a jók maradnak, mert ugye most vagyunk 6 milliárdan a 35 millió helyett ... (közben én azon gondolkodtam, hogy vajon miből látta, hogy én vidám vagyok, amikor speciel nem is mosolyogtam, meg azon töprengtem, hogy most mégis melyik egyházba szeretne beléptetni, meg mikor hagyja már abba, meg jöhetne már a párom, mert akkor abbahagyná már végre, meg hogy hideg van, és már jó volna menni, mert a hidegtől kell wc-re mennem)...Jehova megmondta (idézet a Bibliából) és ha van időm akkor olvasgassam a Bibliát, de szóba került ott valami filmrendező is, akit '85-ben megöletett a kormány is és beszélt beszélt beszélt vagy 10 percet, aztán bemutatkozott és megkérdezte a keresztnevem és mondta, hogy este majd imába foglalja a nevem. Ezzel el is váltunk.


Körülbelül 1 órával később a vonatra felszállva láttam, hogy van bent hely más ember mellett, aki mintha látva engem pakolna, na mondom, milyen rendes helyet csinál nekem, akkor bemegyek, mert először nem akartam, de legyen. Erre amikor benyitok előszedi a pénztárcáját és elkezdi nekem mutogatni a bérletét. Erre mondom, ja nem én csak leülni akartam. Válasz: Ja, elnézést. Pedig én becs szó nem vagyok mávos, és nem is volt rajtam mávos egyenruha, csak egy szürke vízálló dzseki, meg szürke táska, de mégis kalauznak nézett. Szóval lehet úgy kellett volna folytatnom, hogy végig járom a vonatot és mindenkinek megnézem a jegyét, akinek meg nincs azt hagyom, hogy lefizessen (mert ugye jegyet nem tudok nyomtatni).:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése