2010. május 31., hétfő

Voltam ma közgyűlésen

Na értelme az nem volt, két és fél óra után otthagytam, lehet még csak most ért véget, mert mostmár bezárt az iskola, amely helyszínül szolgált.

Összefoglalva a két és fél óra eseményeit, ameddig ott voltam: rágtuk a gittet a semmiről, de kitűnő példákkal szolgált az esemény arra, hogy az emberek mennyire képtelenek összefüggő mondatokat alkotni, folyamatosan beszélni és közben gondolkodni is.

20 perc alatt sikerült megválasztani a levezető tisztségviselőket. Aztán egy órán keresztül ugyanazt a két embert elemeztük, tulajdonképpen anélkül, hogy bármi értelme lett volna, mert akármit mondunk akkor sem jutunk vele semmire, egyrészt mert a bíróság az illetékes az ügyekben, másrészt mert nem lehet határozatot hozni olyan ügyeben, ami nincs már rajta a meghívón és ezek nem voltak nevesítve. Aztán áttértünk végre a harmadik napirendi pontra, amiről kiderült, hogy nincs megfelelő infó, ami alapján határozatot lehetne hozni, gondoltam akkor továbblépünk, de nem, erről újabb egy órás eszmecsere következett, mely még nem ért véget amikor eljöttem, de már kiderült, hogy az azt követő 3 pontot sem lehet emiatt megtárgyalni. Az eszmecsere alatt azt értem, hogy egy ember beszélt, javasolt valamit, aztán azt mondta a saját javaslatára, hogy az nem jó, aztán újra javasolta, aztán újra azt mondta, hogy nem jó, mint a pereces, ugyanazt ismételték órákon át, a két és fél órás eseményeket 10 perc alatt is le lehetett volna rendezni szerintem. Szóval szörnyű volt:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése